Sunday 15 May 2011

Al-fatihah buat arwah pakcik.

15/15/2011 - Harini hari saya rehatkan diri di rumah,baru balik dari kampung untuk pengebumian arwah pakcik :( alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar.Alhamdulillah arwah pakcik dikebumikan hari jumaat ;)  Khamis lepas pukul 4petang saya dikejutkan dengan berita yang amat menyedihkan,pakcik saya terlibat dgn satu kemalangan peletupan shipyard di benoi,Singapore di jurong. Akibat tekanan gas yang kuat,syipyard itu meletup dan pakcik saya salah satu mangsa terlibat dari 2orang ,seorang lagi mangsa ialah rakan arwah bangladeshi meninggal dengan agak tragis.Memang tidak sangka kejadian yang sangat tragis itu rupa rupanya pakcik saya salah seorang mangsa. Banyak prosedur yang harus dilalui,jenazah dijangka sampai esok harinya dalam pukul11,jangkaan tidak tepat,jenazah sampai tepat pukul5ptg,jenazah dikeluarkan dari van jenazah dan disolatkan sekali di rumah nya.Selepas selesai di solatkan,arwah dimasukkan ke dlm van dan disegerakan ke kampung halaman kami di Endau mersing. Kesian jenazah,sudah 2hari.seksanya.Semoga arwah dicucuri rahmat dan ditempatkn dengan orang2 yang beriman. Al-fatihah :'(  Di bawah ini gamba di mana kejadian berlaku

No comments:

Post a Comment