Wednesday 11 May 2011

Saya baru berblog :D

Hello hai assalamualaikum kawan kawan,saya Aainaa binti A.Samat. I'm new here, so beri tunjuk ajar sikit,ahaks! Alang alang bercerita lah saya ya,harini 11/05/11 adalah hari menjawab paper Maths! Damn,my maths was sucks and insyaAllah my result okay la. insyaAllah amin :) Macam biasa saya sekolah dengan bertongkat,selepas sebulan lepas saya mengalami injured yang teruk iaitu patah di ankle akibat salah slide semasa main softball,training uolls,till now saya trauma lagi,doc kate nak sembuh ambek masa yang lama.takpe la dah nasib saya,alhamdulillah saya punya kawan yang paham dan baik,iaitu my classmates! thanks guys,i love uols alot,hehe.Okay sambung balik,harini lepas habis exam,saya dengan kenkawan adakan practise before hari guru,yeah our group nak perform for hari guru. doakan kami berjaya amin. Practise today okay la just banyak menghafal2 lirik sikit,maklum la ramai focus kat mid year exam kan,so nak practise lirik takde masa hehe,apa apa pun harini happy dapat lepak dengan teman teman kelas,walaupun practise ala kadar,tapi okay la dari takde pape kan hehe.Apa apa pun i love my classmates! hehe :) Chaaw

No comments:

Post a Comment