Saturday 4 June 2011

Kesayangan!

Harini dah masuk 4/6/11 cepat nya masa berlalu kan,baru lepas saya lepak bersama my only one akak anith,kak fyda sayang and the only abg handsomeku abg mat, :)Eh lupa pulak,abg fyfy juga tak dilupai,the best abg ever hehe. Arghh happy btol lepak dengan diorang,lepak cafe ngopi ngopi je mana lagi,pekena pisang goreng dia pehh hehe,teringat ngopi ngopi masa my bday tau ceh tiber :D. Alamak first time jumpe kakak yang comel kak myra,dari kualalala lumpur. jauh betol datangnya. Shes with her bf, aww comel je both :) Okay dah dah dah hehe,actly nak update blog saje je,just nak kasitahu pembaca betapa sayangnya saya kat akak saya anith,kak fyda and abg mat and abg fyfy hehe.Tanpa diorang siapa la saya,kalau tak before before ni memang saya kaki keluar je,takleh duduk rumah langsung ,apa apa pun thanks alot ok  .You guys banyak bagi support kat ainaa masa ainaa sakit. By the way ada satu hal yang akak saya,kak fyda and abg mat pesan,tapi secret la,biar la hanya saya mereka dan Allah s.w.t sahaja yang tahu.Allright don't worry,aainaa akan ingat sampai bila bila nasihat itu and ainaa akan berhati hati lepas ni,aainaa takkan macam dulu lagi,thanks alot :) Ainaa promise okay! Lepak bersama kakak saya,kak fyda,abg mat and abg fyfy adalah satu anugerah yang sangat berharga bagi saya,saya takkan lupa itu hee :) Btw i love the gadis gadis too, my classmates and schoolmates tak lupa juga. Aainaa sayang korang,thanks jaga ainaa masa aina sakit,hanya tuhan yang boleh membalas jasa baik anda semuuanya insyaAllah. Doakan aainaa yang terbaik ok :) Thanks - lots of love-aainaa smmith-




My everything!

No comments:

Post a Comment