Tuesday 28 June 2011

SAB memang terbaek!

Argh harini sukan tahunan kali ke berapa tah hehe bagi sekolah saya Sekolah Aminuddin Baki,Jb. Tahun ni tahun pertama rumah sukan baru,tapi tahun akhir bagi kami yang form5 meraikan nya. Sumpah sedih dah ni ,nak buat macam mana kan. By the way saya rumah Perdana(hijau),tapi perdana dapat kedudukan num3 la.okay la tu dari 6rumah sukan kan. First and banyak dapat piala tahun ni rumah sukan Persona(kuning) Congrats Persona! Num2 pula rumah sukan Iswara(biru).Num4 rumah Wira(ungu),num5 rumah sukan Waja(kelabu) and akhir sekali Saga(merah), Its okay. kalah sekali bukan kalah selama lama nya kan :) Boleh cuba lagi di tahun akan datang hehe! Larian SAB dengan jemputan sekolah lain pula bagi lelaki bawah 18,peh memang OSEM, SAB dapat tempat pertama dalam acara,memang naiss :) Congrats guys! Tahun ni memang agak meriah sebab banyak rumah sukan,lagi lagi kami ni kuat riuh segala,tahun akhir la katakan.Sedih seh,tadi saya and kenkawan puas kan hati masing masing.Acara perbarisan tadi pun memang OSEM,even ada perbarisan tak dapat num kedudukan,tapi semua dapat saguhati.hehe. Nway mascot paling naiss rumah sukan Waha (helang)  aaah comel je mascot dia,actly yang tolong siapkan mascot helang tu Saya and Nabilah ,bukan niat nak membelot tapi tolong je hehe.Walaupun saya dengan kenkawan semua lain lain rumah sukan tapi kitorang semua layan,takda nak gaduh gaduh. Kami semua Sporting bagi support rumah sukan yang lain,semua nak have fun okay! Memang manis la kenkawan saya semua ,I love uols! Ni la moment paling best dalam hidup saya dan takkan lupa sampai bila bila :)  P/s : Best dapat kawan satu kepala ni kan kuat jerit jerit hehe :p Mwah!





Love them forever and ever <3

No comments:

Post a Comment