Saturday 23 July 2011

Wuhu finally!

Finally! Arghh 21st of July dapat tengok  torres and lampard secara live. Bukan mereka je.tapi semua team Chelsea. Ya Allah betapa gembira nya hati ni,Alhamdulillah walaupun sedih lah juga 1-0 je result die tapi tak kecewa and tak terasa membazir pun pergi. Sebab dapat tengok torres and lampard. Arghhh suka nya,impian saya termakbul juga ;) Tapi jangan ingat saya minat chelsea tapi saya tak sokong malaysia,Oh tidak. Malaysia tetap di hati,saya sayang tanah air saya. begitu juga anda juga kan? haha.Apa apa pun thanks mom sebab belanja tix,and thanks Eva Natasha,Subeder kerana teman saya layan Chelsea fc vs Malaysia Apa apa pun congrats malaysia,sebab bagi good game ;) Alhamdulillah.I'm proud to be Malaysian! I love Malaysia and Chelsea fc. Lots of love- Aainaa Smmith-





No comments:

Post a Comment