Monday 16 May 2011

Sambutan hari guru :D

Arghh nervous!! Harini 16Mei macam biasa lah setiap tahun kat sekolah akan mengadakan sambutan hari guru,tahun ni sekolah kami Sek.Aminuddin Baki themenya apa yang guru guru kite akan jadi pada tahun 2020. sangat sporting la cikgu2 semua pakai mengikut tema hehe. Berbalik kpd nervous tadi,saya dan kenkawan kelas 5D mix dengan kelas 5E and 5F buat persembahan,persembahan pertama pulak tu,nervous nyaaaaa. Masing masing semua muka takut takut,ahaks klakar gila.Saya lagi la,takut plus segan. yela orang kaki patah kan,tiba tiba nak naik pentas sekali buat persembahan,dgn wheelchair tau naik pentas sumpah segan gila. Apa apa pun saya buat tak tahu je,saya ignore kan apa yg orang nak ckp,yg saya tahu Puan meera bangga dgn keberanian saya hihik :P Kenkawan lain juga bagi support suro join juga,saya apa lagi layan la,lagipun tahun akhir kan.kalau boleh nak masuk semua function kalau sekolah buat hehe :D Btw fasal persembahan kami? okay la,alhamdulillah dengar dengar pengetua suka persembahan kitorang,hehe suka nya :) Thanks guys,jangan risau,kite dah buat yg terbaik kan,okay la. Afta persembahan selesai,kitorg semua sama sama tengok persembahan group group yang lain,semua nya cun cun belaka ahaks! Then kami buat party kecilan surprise untuk Puan Meera,our class teacher. Kami semua bagi dia cupcakes. hope dia suka. We all love you mummy..opppss teacher meera. have a blast one.happy birthday :) Apa apa pun guys,thanks for the great day,kite akan ingat benda ni sampai bila bila okay? Kepada semua guru guru dan terutama nya yang mendidik saya,Saya mengucap kan Selamat hari guru dan terima kasih cikgu ,tanpa anda siapalah saya :) Bawah ini saya share beberapa gamba gamba di hari guru,love you guys.you guys rock! ;)













No comments:

Post a Comment