Thursday 2 June 2011

Alhamdulillah :)

Selasa lepas cukup 3bulan 31/05/11 saya dah buka fibre glass kat kaki! yeay! Alhamdulillah,doc kate kaki saya dah cantum tulang nya,agak nervous la mula2,sebab rasa mesti tak boleh buka.tp alhamdulillah saya kena dengan doc yang sangat handsome dan baik hehe *gediks, dia cakap kaki saya dah boleh buka balut,and kena practise jalan kat rumah mcm biasa,tapi biasa la makan masa.takpe doakan saya okay :) Terima kasih ya Allah swt :) Saya bersyukur ;) Esok hari nya saya tak sabar nak buat surprise dekat my lovely friends Nur nabilah rusnani dan Amaleina marzuki hehe,budak 2orang ni yang byk tolong saya ketika saya sakit.ketika saya perlukan diorang,diorang sentiasa bersama saya.terima kasih :) saya takkan lupa jasa diorang smpi bila2. By the way harini 2june 2011 Eka noorezan,Roro razali dan Rezzy bawa saya pergi makan pizza hut,it's rezzy treat. Thank you darling. And now saya dah banyak back to normal,tapi doakan saya menjadi orang yang baik. saya taknak gaduh gaduh lg mcm dulu kala.ya past is past,itu semua bullshit kan,macam budak2 nak gaduh2. Tuhan nak test kami semua.Lupa kan itu semua,buang yang keruh ambil yang jernih,saya rindu mereka2 semua. harap kita boleh berbaik seperti dahulu,insyaalalh. And now  orang yang paling kita benci,akan bertukar menjadi orang yang paling kita sayang. Seperti musuh kita boleh bertukar menjadi kawan rapat kita,manakala kawan rapat kita boleh bertukar menjadi musuh. saya ingat itu :)
Me with the fibre glass haha peace yaw!

Nur Nabilah and Amaleina marzuki

Miss them so badly

No comments:

Post a Comment